Ga verder naar de inhoud

Neem contact op via onderstaand formulier

Naam

Qualitass

Vilvoordsesteenweg 166
1850 Grimbergen

Qualitass gaat elke dag opnieuw voor service en kwaliteit waarbij uw belang als klant voorop staat. Wij doen hiervoor ons uiterste best, maar toch is het mogelijk dat u ontevreden bent of andere verwachtingen had over onze dienstverlening . Hieronder leest u op welke wijze u bij ons een klacht kunt indienen en wat u daarbij van ons kunt verwachten.

Hoe kan u een klacht over Qualitass uiten?

Als u ontevreden bent over onze dienstverlening kunt u ons op de volgende manieren hiervan op de hoogte brengen:

  • Schriftelijk:
    • Per e-mail naar de klachtendienst van Qualitass : info@qualitass.be.
    • Per brief naar Qualitass NV, Klachtendienst, Vilvoordsesteenweg 166,1850 Grimbergen
  • Mondeling:
    • Per telefoon naar de klachtendienst op nummer 02 251 06 21.

Wat kunt u daarna van ons verwachten?

Qualitass garandeert een eerlijke, efficiënte, vertrouwelijke en onafhankelijke behandeling van uw klacht.

De verantwoordelijke voor klachtenbeheer volgt de behandeling van uw klacht op en waakt erover dat deze objectief wordt onderzocht. Nadat het onderzoek is afgerond, ontvangt u van ons een schriftelijke reactie. Afhankelijk van het resultaat van het onderzoek komt Qualitass geheel of gedeeltelijk aan uw verzuchting(en) tegemoet of handhaaft Qualitass haar standpunt.

Als Qualitass haar standpunt handhaaft of uw eis(en) slechts gedeeltelijk inwilligt, hebt u nog de mogelijkheid om uw klacht bij de Ombudsman van de Verzekeringen in te dienen (1000 Brussel, de Meeûssquare 35, tel. 02/547.58.71 – fax. 02/547.59.75 -info@ombudsman.as, www.ombudsman.as)

U kunt van Qualitass de volgende reactietijden verwachten:

  • Versturen ontvangstmelding samen met een plan van aanpak:
    • 3 werkdagen na de ontvangst van uw klacht, tenzij er u binnen 5 werkdagen een antwoord op uw klacht kan gestuurd worden.
  • Versturen eerste inhoudelijke reactie op uw klacht, zonder dat er u een ontvangstmelding is gestuurd:
    • 5 werkdagen na de ontvangst van uw klacht.
  • Versturen eerste inhoudelijke reactie op uw klacht, nadat er u een ontvangstmelding is gestuurd:
    • 1 maand na het versturen van de ontvangstmelding. Als deze termijn uitzonderlijk niet kan worden gehaald, ontvangt u daarover een bericht met uitleg over de vertraging en het verwachte tijdstip waarop Qualitass een standpunt kan innemen.